Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Demokratiicky zvolená politička samozřejmě neodstoupí, proč by také odstupovala. Ale když to studenti vydrží až do večera, uvidí možná zlaté prasátko R^

3 1
možnosti
Foto

O49t61t67o 37Č96e40r55n31ý

13. 12. 2012 14:24

Nebylo by jednodušší a pro ČSSD i morálnější a v konečném důsldeku i výhodnější se s komunisty nepaktovat? Není to krátkozraká politika nechat někoho vylézat po vlastních zádech? To se ČSSD vrátí jako bumerang, KSČM je ideologicky i politicky spolkne.

2 4
možnosti

I63r96e16n35a 83H84r90u11b34á

13. 12. 2012 14:14

Nevím, proč se o protestech studentů mluví jen tak, že jsou navedení a že nemají svůj názor a basta. Když si vzpomenu na sebe, v jejich věku jsem měla své vyhraněné názory a běda, kdyby mě chtěl někdo něco ponoukat nebo mě nějak ovlivňovat - spíš naopak, poštval by mě proti tomu, co by mi chtěl vnutit. Vzpomeňte si na sebe - nebo vy jste byl v jejich věku hloupý a nevědomý a kdo vám co řekl jste udělal? Domnívám se, že dnešní "děti" jsou mnohem více v obraze než jsme byli tehdy my nebo než jsou dokonce dnes jejich rodiče. Na věku nezáleží. Blbec IQ tykve v 50 bude dokola akorát tak opakovat něco o horních deseti tisích, bohatí bohatnou, chudí chudnou, nůžky se rozevírají,všechny by pozavíral a pověšel (bez specifikace koho a proč) bez jakékoliv znalosti čehokoliv a oproti tomu může mít inteligentní sečtělý -náctiletý vytříbený názor - a třeba i obhajovat komunismus, ale bude mít k tomu své důvody a argumenty.

2 3
možnosti

Nechal bych je trénovat, ať si zvykají. Jsem přesvědčen, že Nečas s Kapouskem, donutí k hladovění spoustu lidí držet hladovku nedobrovolně.

2 3
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1751x
Vystudovaný filolog, dříve středoškolský pedagog, zástupce ředitele střední školy, nyní poradce Poslaneckého klubu a tajemník předsedy České strany sociálné demokratické.

Seznam rubrik